loading...

وبلاگ سایت پیام سرا

مشاوره رایگان حمل بار به امارات دبی |شرکت حمل و نقل رویال می تواند کانتینر را به درب انبار شما در هر نقطه از ایران ارسال کند

بازدید : 307
سه شنبه 13 تير 1402 زمان : 15:11

مشاوره رایگان حمل بار به امارات دبی

اگر تا کنون تجربه صادرات بویژه به کشور امارات یا حمل بار به امارات دبی را نداشته اید، لازم است قبل از انجام هرکاری با متخصصین در این زمینه مشورت کنید. کارشناسان رویال با ده سابقه تجارت و حمل و نقل انواع کالا به کشور امارات (حمل بار به دبی) می توانند تجارب و راهنمایی های خود را در اختیار شما قرار دهند.

شرکت حمل و نقل رویال می تواند کانتینر را به درب انبار شما در هر نقطه از ایران ارسال کند و با حمل آن به سمت بندرعباس و انجام کلیه امور بازرگانی و تشریفات گمرکی آن را به شما در انبار دبی تحویل دهد. این یعنی کلیه امور ترخیص دربندر جبل علی و حمل کانتینر از جبل علی به درب انبار شما در هرکجای امارات با مسئولیت رویال خواهد بود. کلیه این مراحل در کمترین زمان ممکن و در امن ترین شرایط با بیمه کامل باربری صادراتی به شما ارائه خواهد شد.

شرکت بازرگانی رویال، شرکت حمل و نقل بین المللی برای ارسال انواع کالاها به صورت کانتینری به کشور امارات (در دبی، شارجه، ابوظبی، عجمان، العین، فجیره، راس الخیمه) می باشد. شما میتوانید با استفاده از خدماتِ مشاوره رایگانِ ما، از صفر تا صد مراحل حمل بار به امارات دبی (و در کل کشور امارات) استفاده کنید.(تماس با شماره 09171199398)

پشتوانه این شرکت، تیمی از متخصصان سخت کوش و کارآزموده هستند که به طور روزافزون برای بهبود سطح خدمات خود تلاش می‌کنند. شرکت رویال قادر به حمل انواع کالا در قالب کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت و یخچال دار علاوه بر حمل هوایی بار به امارات دبی می‌باشد و کارشناسان ما با بهره‌گیری از دانش و تخصص خود، همیشه در صدد ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود هستند.

صدور بارنامه و ارسال کانتینر به جبل علی

اگر قصد ارسال کانتینرهای 20 فوت، 40 فوت، یخچال دار و حتی کانتینر فلکسی به جبل علی دارید می توانید با تماس با کارشناسان رویال بهترین نرخ های رقابتی را دریافت کنید. رویال با دارا بودن دپو کانتینری در تهران و بندرعباس قیمت های بی نظیری از انواع کانتینرها به جبل علی را در اختیار دارد. به علاوه اگر به ترخیصکار حرفه ای نیاز داشتید، تیم ترخیص ما در بندرعباس امکان انجام کلیه امور گمرکی را داراست. با تحویل اسناد گمرکی به خط کشتیرانی ما بارنامه سراسری را برای کانتینر شما صادر می کنیم.

اگر قصد صادرات مجدد در بندر جبل علی را دارید، این رویه برای ما امکان پذیر است. معمولا برای ارسال کانتینر به کشورهایی که خط مستقیم کشتیرانی از ایران به بندر مقصد وجود ندارد و یا اینکه به دلیل تح*ریم های ایران، تمایل به ارسال کانتینر با اسناد صادر شده از سمت ایران ندارید، می توانید با صادرات مجدد از جبل علی پکینگ لیست، اینویس، گواهی مبدا و بارنامه امارات را دریافت کنید. رویال با داشتن شرکت فعال در امارات کلیه عملیات صادرات مجدد را انجام خواهد داد.

ترخیص کالا در جبل علی

ما یک نماینده پیشرو در امور گمرکی در امارات متحده عربی هستیم که طیف گسترده ای از خدمات را به منظور کمک به مشتریان برای ترخیص کالا از گمرک واردات و صادرات ارائه می دهیم. با قوانین و رویه‌های گمرکی به‌روز، ترخیص محموله‌ها را از طریق دریا، هوا و زمین به طور مؤثرتری برای مشتریان مان فراهم کرده ایم. پرسنل ما به خوبی با نیازهای چالش برانگیز و تقاضاهای در حال تغییر در کسب و کارهای امروزی آشنا هستند. آنها با مشکلات و تشریفات روزمره شما در رابطه با ترخیص کالاهای وارداتی و صادراتی سروکار دارند.

ویژگی های کلیدی رویال برای حمل بار به دبی:

  • متعهد به جلب رضایت مشتریان
  • رویه های کاری بسیار کارآمد در گمرک امارات
  • ده سال تجربه در ترخیص انواع کالا در ایران و امارات
  • ترخیص در زمان کوتاه همراه با بیمه بین المللی

مراحل مهم در فرآیند ترخیص کالا از گمرک در منطقه آزاد دبی و حمل بار به امارات دبی

در طول سال ها دبی به عنوان یک مرکز لجستیکی در منطقه خاورمیانه ظهور کرده است. این شهر به دلیل دسترسی آسان به بازارهای جهانی، سرمایه گذارانی را به خود جذب می کند که به دنبال مکانی مناسب برای انجام عملیات تجاری می باشند. مناطق آزاد دبی با حقوق گمرکی صفر، مالیات شرکتی صفر و مالکیت 100٪ خارجی، برای تجارت ایده آل هستند. با این حال، مشاغل تجاری باید بدانند مراحل مهم در فرآیند ترخیص کالا از گمرک در مناطق آزاد امارات طبق چه اصولی انجام می شود.

دستورالعمل های عمومی که شرکت های تجاری منطقه آزاد باید از آنها پیروی کنند:

ارائه کد واردکننده معتبر از گمرک

کالاها باید مطابق با استانداردها دارای مجوز باشد

پس از اظهار گمرک، کالا باید ظرف 72 ساعت به منطقه آزاد دبی برسد

دارنده پروانه نباید کالا را تا زمانی که توسط گمرک بررسی و ترخیص نشده است باز کند

بازرسی کالا در زمان ورود یا خروج کالا به مناطق آزاد توسط گمرک انجام می شود

واردات و صادرات به منطقه آزاد دبی

شرکت های تجاری در مناطق آزاد دبی ملزم به پرداخت هزینه ترخیص کالا از گمرک دبی برای واردات کالا به مناطق آزاد نیستند. بر اساس نوع پروانه بازرگانی و اعتبار، کالا را می توان برای مدت نامحدود نگهداری کرد.

صادرات کالا از بازار محلی از طریق منطقه آزاد Transit In FZ

FZTransit به یک شرکت منطقه آزاد اجازه می دهد تا کالاها را از یک بازار محلی در امارات متحده عربی برای مقاصد صادراتی خریداری کند. برای این کار، باید یک فرم اظهارنامه صادرات محلی و یک قبض ورود منطقه آزاد FZTransit توسط شرکت ثبت شود.

صادرات کالا از دبی به بازارهای جهانی

صادرات نقش مهمی در تجارت جهانی امارات دارد و روال آن نسبت به قبل ساده سازی شده است. صادرکنندگان باید تمام مدارک مورد نیاز را مدتی قبل از تاریخ‌ حمل و نقل به اداره گمرک ارسال کنند تا تأییدیه‌های به‌موقع را برای فرآیند صادرات ساده دریافت کنند. یکی از پیش نیازهای اصلی که یک شرکت صادراتی برای فعالیت تجاری در مناطق آزاد دبی باید برآورده کند، صدور مجوز صادرات توسط مناطق آزاد است.

سخن آخر:

بدون شک، مناطق آزاد امارات متحده عربی یک فرصت تجاری بسیار سودآور را ارائه می دهند. مزایایی مانند سهولت عملیات لجستیکی، ترخیص سریع کالاهای گمرکی، اتصال لجستیکی و غیره، مناطق آزاد امارات متحده عربی را به بهترین مرکز تجاری در جهان تبدیل می کند. همانطور که بحث شد، این مناطق آزاد می توانند حجم زیادی از بار را هندل کنند. شرکت رویال با داشتن دفاتر فعال ترخیص در دبی و بندر جبل علی خدمات باکیفیت و ایمنی را در حمل و نقل کالای شما به این کشور عربی ارائه می دهد.

اطلاعات تماس: 09171199398 و 09178004744

ایمیل: info@Rowyal.com

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 94
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 20
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1183
  • بازدید ماه : 6751
  • بازدید سال : 17784
  • بازدید کلی : 50770
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی